Så HÄÄÄÄÄR trött börjar jag nu bli!

Emil ligger redan i sängen men inte sa nicke sover han. HAn ligger och håller i en bok? vet inte om han läser i den eller om det bara är det han vill att jag ska tro? hehe never know?
Jag har ont i en tand!
Den gör förjävla ont och den börjar rasa isär typ? haha Det är en mjölktand! Jag har2st mjölktänder kvar som det inte finns nå "nya" under. Så var meningen att jag skulle ha dragit ut dem innan jag var 18år! När jag var liten så sa tandläkarna att jag skulle dra ut de i 17-18års ålder! Men då när jag fråga om det sa dom -Dom skulle du ha dragit ut för länge sen! Medans du var liten. Ska fan stämma dom! Och nu när jag inte längre får gratis tandvård ska den börja jävlas! Hatar det.

NU ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0