Riktig städ dag!





Japp!!! Vart massa bilder från lägenheten! hihi

lagt mattan på rätt plats, under bordet vid soffan... Fått ihop garderoben och ställt den på platts.. kartongerna från "paketet" står mot den så ni vet. Fått upp väggorde "Hem ljuva hem" fick i födelsedags precent av Emma och igel! Har velat så jävligt vart jag ska sätta upp den men idag vart det spikat och klart! Snyggt vart det, drygt bara med den jävligt fula tapeten! hatar den. Den svarta byrån vart Emil nöjd med, där står nu alla hans träningsgreyer och sånt skit så nu slipper allt det stå framme, och tavlan är farfars mästervärk! hihi! och min pingvin sodastrem! och så visar jag mina nydiskade glas, haha hoppas ni kan se de tydligT!


Idag har jag och Emil bara städat! Så hoppas vi väl får besök nu när allt är rent och snyggt! hehe Pappa kom hit och drick kaffe nu någon dag medans det är snyggt!  Vi har städat och städat och flyttat runt på grejer. Sen ringde jag och prata med mamma som kom hem i natt någon gång, bruna och fina. Slutade med att dom kom hit och hälsade på. Jag fick ett halsband, riktigt snyggt och smink, emil fick ett flertal kallingar från både calvin clane, armani Tommy H nånting!  aaa riktigt bra! Så bjöd dom med oss till subway så gratis suxway + alla stämplarna fick jag och emil så nu har vi 1 helt kort fyllt igen!

Kollat lite snabbt på melodifestivalen, sista låten Erik sadé vare ju! åå sånt ögongodis (A) hoppas han kommer till ludvika festen iår med!

Nu kikar jag på Fever pitch!!! Sett den förut menvafan!

Kommentarer
Postat av: emma

duktiiiig :d!

2011-02-19 @ 21:45:49
Postat av: Emmis

svar Emma; Tack stumpan <3

2011-02-19 @ 21:50:41
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0