Onsdag! Låna mamma och anders bil! YES


hihi Min bil är nu körbar! Men lär kosta på den minst 1500:- tilll! BUUUUUUUU BILJÄVEL!
Men jag kan åka i den tills han har fått hem en sån del för då ska han in igen. Men mamma och anders åker till Thailand imorgon så idag ska jag förbi till dom och sno billen! hehe Dom ska ändå vara borta i 16dagar såkan ha den då ;) Ska även besikta den! hehe första gången han ska in på besiktning så hoppas det går bra ;) Ajaa med en ny bil så ska det väl inte vara nå problem? När min bil gick igenom i sommras utan anmärkningar och är betydligt mkt äldre än mammas ;) hehe

Idag har jag tvättat men nu tog sjöljmedlet slut så inge mer tvätt (A) Siken tur jag hadde? =D Emil slutar väl snart så då slipper jag vara här ensamm XD hehe jaaaa!!! Igår kom mina 101 bilder som jag harbeställt! Så nu lär jag köpa mig ett album och klistra in alla i ;) Mkt bilder från balen/ studenten. Massa fina bilder på mig och emma ;) haha Fast de delade upp sändningen så fick 101 bilder denna vända och så skulle de andra bilderna komma inom några dagar (= hehe Vet inte hur många jag beställde :O vart många!



Kommentarer
Postat av: emma

haha var beställde du dem då? :P

lär ju fååå kolla på alla bilder på oss, PINSAMT ! <3

2011-02-02 @ 16:49:36
Postat av: Emmis

svar Emma; Jag har beställt de från Fuji direkt =D hihi Jaa du lär komma och kolla på dom ;) <3

2011-02-02 @ 17:44:31
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: emma

haha sjukt :p

lär nästan beställa jag också ;) var de dyrt? :o

<3

2011-02-02 @ 17:47:17
Postat av: Emmis

svar Emma; Nej det äre inte (=



Jag köpte veckorevyn och i den så fick man 100 gratis bilder om man skrev in en kod som fanns i tidningen XD så det ända men behövde betala är frakten på 29kr. Men köpte flera bilder så tror det var 0.75 kr för en bild (=

2011-02-02 @ 18:07:08
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0