Ofta man säljer örhängen styckevis?

Hejsan hoppsan!

Hemma nu! Har haft en mys dag med Emma på stan! hihi Köpte 2 filmer! Emil var ju inte så glad av mitt val? hehe och så köpte jag ett nagelack! och så köpte jag och Emil 8a nya glas. (han kom till stan när vi var där!) Jag och Emma var även och fikade! å såå gått det var! Trevligt sällskap kan man ju inte klaga på!

Vi åkte även ut till mamma för att kolla posten om mina örhängen hade kommit! Japp de hade dom. Jag körde ju så Emma fick öpna det väl inslagna packetet! haha Men visade sig bara att det var 1 örhänge! Vart en aning chockad :O idiotiskt! Jag hade missat det på deras hemsida (de säljs för styckepris!) hallå? vem köper ett örhänge? man köper väl ett helt par? Så skit kul! Köpt ett örhänge för 200:- som jag trodde var ett PAR.... alltså 2örhängen! Så mmm och att skicka tillbaka dom kostar 50kr så japp... och nu är de helt slut på hemsidan också så kan ju inte skicka efter ett till örhänge! ååå vilken miss men jag och emma fick oss ett gått skratt iaf! SUCK

Testade även ett par så snygga sommarskor! mmmm



Kommentarer
Postat av: nadja

men vaaa :o va sjukt! hur kan man göra så.. har man ens kvar kunder då? haha shit

2011-02-16 @ 21:40:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: tina

blogga mer emmis ;)

2011-02-17 @ 13:27:02
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0