Nu vare dags!!!

Just nu!

Färgar jag håret! gick och köpte hårfärg! Tog en jag aldrig testat förut! Stod och valde mellan denna och en som jag brukade ha för 2årsen när jag var brun! Men vart att testa på nå nytt! Aldrig fel ju! Så nu ser jag så snygg ut med färg i huve! Men jävla va färgen satte sig fast hårt där man komit åt på huden? Det gillar inte jag...... Det ska vara lätt att torka bort!


Jaaa, 2 fina bilder som jag tog innan jag slängde i hårfärgen! Ser ni min snygga ljusa rand i huve? jaa hur skulle man kunna missa den? vart verkligen konstig färg på ena kortet? ser ornage ut! Men sen andra vart en aning för mörk? ajaaa bilderna var inge bra hur färgen igentligen ser ut!


Lär fixa mig snabbt sen när jag fått ut denna ur håret och hoppas på ett bra resultat! för 15.30 kommer Anna (min plast mamma) och hämtar mig för å ska vi åka och kolla på en modevisning! hehe inte illa! Hoppas på att den är bra och inspererande! Gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0