Måndag - Dags för jobb!

Underbart! Men är lite trött i ögonen! hehe somnade vid en 12 tiden och gick upp 09.00 så har ju sovit mina timmar men men, blir väl pigg snart? har ju även hunnit ätit frukost som jag aldrig brukar göra när jag ska jobba! Duktig tjej idag då! har även lite träningsvärk i benen?

jobbar 11.00-18.00!

Får se vad som ska göras efter jobbet! Typ ta det lugnt och tagga om tills morgondagens jobb! heeh gilla


Vart nya tröjan idag och ett par jeans, lockigt hår som hänger på en sida  (tråkigt när man har mörkt hår är att lockarna inte blir att synas på min cam! suck) och så tänkte jag ta ett par vita convers till!!! vårkännslor sprydar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0