Måndag avslutad! eller snart iaf!

Nu börjar måndagen gå mot sitt slut! Har vart på jobbet idag och det gick bra, blir mer jobb imorgon. Nu kollar jag på chuck! hehe kommer nog bli lite segt att skriva dett när jag är fast i tvn? inte bra....  Emelie och Fillan var in på Åhléns idag så det var trevligt att träffa dom! Det var ju allt ett bra tag sen! hihi

Nu när jag sover själv så har jag rivit mig själv på kinden! humm, det hände i gårnatt! så det har börjat läka lite men det ser riktigt mini ut på bilden men det är större! undra hur man kan lykas rivas i sömnen! Jag är expekt på det. Emil kan vakna med as långa rivsår på sig! haha Jag drömmer nog kanske att jag är en tiger? synd att jag aldrig kommer ihåg mina drömar!


Kommentarer
Postat av: emma

haha din toker ;)

åå vi ses imorgon ;)

2011-02-28 @ 20:22:12
Postat av: Emmis

Svar Emma; jaaa det hoppas jag ;)

2011-02-28 @ 20:27:25
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0