Jag vlllll HAAAen ipad!

Ipad! Har man hållit i en ipad så vill man ha en!!!!!

Så nu är jag bra sugen på att sälja min mini laptop! Och köpa mig en ipad!
riktigt fräsig sak de ju! haha åååå (A) Jag vill ha!!!


Denna lilla söta dator köpte jag för 1,5 år sen typ? Köpte den för att ha på tågen då jag pendla ganska mkt fram och tillbaka till vansbro eftersom emil bodde där. Men för 1år så flyttade emil till Ludvika XD Eller aa vi flytta ihop :P Så nu är det intte så mkt användning av den och har aldrig använt den så mkt XD Då vi är i vansbro hänger den med för att ha en dator ;) Men då om jag säljer den för ett billigt pris (köpte den för 4500:-) Så kan man ju lägga pengarna på en ipad ;) hehe gillas. Min lilla dator är hel vit (=

Humor!!!!

Blir att hämta bilen imorgon för mamma lär in till affären "sin butik" innan hon åker till Thailand för att beställa och fixa innan hon drar iväg (= Så blir imorgon att hämta den ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kan gärna ta dina data ;-) <33

2011-02-04 @ 20:43:18
URL: http://bellazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0