Jag vill ha nya snygga smycken ;)

Japp!!! Hittade en hel del snygga smyken på cocoos hemsida! åå så kär man kan bli (A)
Funderar på att bestäla hem kors örhängerna och uggle örhängerna! Nu när jag inte jobbar så mkt måste jag väl lära mig att hålla i pengarna bättre så ska inte beställa "allt" jag vill ha! Men fönstershoppa kan man alltid göra! haha Men nått ska jag iaf beställa... antagligen ett par örhängen eller 2? humm! bra fråga....

Eller hur är de snygga?!!!

Kors är ju så jäkla snyggt! Inte för att jag är kristen eller så, jag har bara älskat alltid hur snyggt de klär som smycken! halsband och så! mumms!

Kommentarer
Postat av: nadja

håller med dig, kors är sjuuuukt snyggt

2011-02-13 @ 10:35:59
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0