Jag måste färga mitt hår! Attans...

Japp.. måste färga mitt hår! inte baar för att det blir ljusare och ljusare utan för att jag börjar få en hämsk utväxt! Inte snyggt när det kommer en blond utväxt när man är brunhårig nu! hehe Not good....



Japp!! kanske ska gå och köpa hårfärg? skulle inte vara så pjåkigt! Men jag vill ju inte färga så mkt för vill inte slita på håret! Attans... Men måste är ju ett måste! Emil taggar för gymmet så han håller på ute i köket som vanligt! Idag kommer nog mamma och anders hit för att kolla til bilen som så klart pajade när jag lånade den.. min tur med bilar lixom! Men först duschen och imorgon blire jobb! Yes!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

du kanske kan köpa en bra inpackning ist? :) fast det kanske inte biter på en utväxt :P <3

2011-02-20 @ 12:17:35
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Okej, nej precis :) attans ^^,

2011-02-20 @ 12:44:32
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0