I vansbro! Big brother!

eller hur det stavas? kollar på det nu och (ockey, nu är det paus) premiär för mig! Men inge program jag kommer följa,har nog mer eller mindre aldrig kollat på det? men stör sig ju bara på alla! men iaf, tjej "killen", transvestiten... hon som är kvinna nu, hon är ju snyggast av alla tjejer där? helt sjukt ju eftersom hon föddes som en kille !

Somnade på bussen hit, med datorn i knä, vakna sen och då var datorn död, slut på batteri, attans banan!
gammal bild som gatan! hahah men sötis ändå (A)
nu ska jag skratta åt folket på tvn!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi duktig du är å uppdatera när jag säger till då ;)

Im the boss ;) mohahah ;)

2011-02-21 @ 22:41:54
Postat av: Emmis

svar Emma; jaaa du är min boss ;) heheh

2011-02-21 @ 22:43:00
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0