Home sweet home

Nu är jag och Emil äntligen hemma!Drygt att åka buss och tåg och när det ska vara så kallt... höll på att frysa ihäl på bussen och på tåget och sen skulle vi gå hem och höll på att frysa ihäl ännu mer.... Var nästan så vi hann med 404 bussen men attans så gjorde vi inte det. Kom på det när jag såg bussen, och då åkte den! attans.

Men nu är vi iaf hemma. höll precis på att svälja tungpersing kulan som lossnade! hehe men jag fick spåtta ut godiset jag hade i mun och så fick jag tag i kulan.. Skulle ju inte vara första gången jag svalde den iaf. Vart varken att åka ut till mamma eller ta en dusch, fast det är ju inte försent än? Tänkte plocka fram lite godis som vart kvar från helgen! hehe Inte så tokigt.

Imorgon så ska jag kanske till gymmet, beror på om bilen startar, alltså hur kallt det kommer vara! + så hoppas jag på att kunna lämna in bilen för spjälhuset som är trasigt på min bil har nu kommit! Så hoppashan kommer gå som ett spjut igen! hehe lilla röda!

Emma taggat till gym imorgon bitti? ;) en riktigt seriös bild fick det bli! känns som evighet sen. Vi hade bild och vi var så duktiga!


Kommentarer
Postat av: emma

Nedu snuttan lilla, jag ska tvätta sen till blge sen till pappa så har ej tid imorgon :( !

2011-02-24 @ 20:52:04
Postat av: Emmis

svar Emma; haha attans då! hehe Men jag har ingen bil och tänker inte gå så vart intsällt för mig ;) haha

2011-02-24 @ 21:03:21
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: emma

Tråkigt :( !

2011-02-24 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0