Hemma hos Johanna är det som solsidan! typ? <3


Lite bilder från Johanna får jag ju inte glömma bort att visa ;) hehe vart ju inte direkt på så mkt bilder men lite bus bilder på dom brudarna ;)
kika på film med hemabio kännsla! Awsome (A) och så kikade vi min blogg på denna monster tv ;) haha det var verkligen big!

Innan vi fick igång filmen... haha mkt doser, var ju lite som på solsidan ;)


JAppp!!! Detta var då bilderna jag han ta! Lovis bråkade jag med som vanligt! hehe hon har allt vassa klor... men sen vart jag snäll och klia henne när hon var stilla och ville sova! Snäll jag var! Så fin katt!


Just nu!
Lagar jag och Emil mat! Vi skyndade oss till matafären i sista sekund för vi kom på att vi måste handla! hehe Ägg är nu köpta!
jag mår fortfarande illa efter jag käkade all deg! Så vart inge godis med hem.. gurka och varma koppen! Och så köpte jag macrill!!! haha var för länge sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0