Garderobj*vel............

.........

Men den är snart klar mn vi har nu ängnat många timmar på den attans saken...


Eller hur ser det bra ut! hehe när den är klar så ska vi flytta ut den svarta byrån eller va det är? och ställa dit denna snygga vita garderob! heeh och så ska jag ÄNTLIGEn slänga ut den gammla furu byrån som är pappas gamla! Så Hoppas att Anna blir glad när pappa kommer hem med den igen! Jag hoppas på att Anna kastar ut den på majbrasan! Fasp pappa sa att den får flytta ner i cassis rum som hon har hos pappa! haha Hoppas hon blir glad <3 Skönt att jag iaf blir av med den... Happy face!

Bild på svarta byrån som ska in i köket nu! bilden är från förra lägenheten! Då "allt" skulle vara svart. Men nu är jag så mkt för vitt så nu ska allt vara vit! Det ser så mkt ljusare och frächare ut! Gillas!


Yes!!! Nu har precis vampire diaries börjat! Synd att jag redan sett de här avsnittet! hehe Men kan ju alltid se om det! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0