Gårdagens inköp (A)

Glömde ju säga igår att jag köpte med mig en vit blus (A) hehe Och et brunt nagelack! Skulle vilja ha ett lite mer bächh (hur fan stavas det?) ajaaa! Köpte et brunt iaf (= hehe Blusen är söt på! Men nu fick den hänga på en galje för har inte orkat tagit på mig den! hehe

Blusen är från Åhléns 249:-


Lykades inte få någon bra bild på naglarna! Men men! De är riktigt bruna XD haha Lite ljusare skulle inte vara så fel!!!! Men det vart snyggt....

Undra vad jag ska äta för "kvälls" mat? Brafråga.

Undra om det försegår nå
prostitution i sverige? kollar på cops där den är en ung tjej som suttit i fängelse för hon hade knark på sig och horade runt! Gud så hämskt det är, de äri usa programmet tror jag?

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Prostitution finns i Sverige, fast vet inte om det är riktigt som i usa med massa "pimpar" , men det är vanligt att unga tjejer säljer sig i sverige det är inte ovanligt, och att de tar in tjejer (majoritet) till sverige där de blir som typ "omhändertagna" av män som säljer dem till andra män i Sverige för de blir hitlurade osv. Sen var det väl nyligen nå unga tjejer i 17, 18 års ålden som hade agerat "pimpar" å typ "sålt" massa underåringar. jättehemskt men det förekommer.

2011-02-09 @ 19:09:32
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0