Film mys!

Onsdag - Lill lördag! Så film mys för min och emils skull ;) mys! Det är en helt okey film på tv. In the name of the king: A dungeon siege (välldans lång titel för en film)

inatt sov inte jag eller emil i sängen! hahaha
Vi gick och la oss i sängen och börja babbla på som alla nätter! Vi började tjafsa och argumentera och hade välldigt rolig men till slut så la sig emil i soffan och jag kom efter och sa att vi skulel lägga oss i sängen igen och sova! haha (han tyckte jag var dryg? hehe) så jag la mig där och tjata om att vi skulle lägga oss i sängen! men så på morgonen vaknade jag och emil av att hans väkarklocka ringde och vi låg kvar i soffan XD sovit som en stock i soffan! haha lite udda "/ Emil hade sovit som en stock han också! Var trångt att ligga brevid varandra i en soffa men vi sov som stockar båda två! haha Mys!



Bye bye me darling!


Det är ju då denna karl som är med i filmen och han är ju välldans snygg i många filmer ;) haha Jason Statham !!!!


Lär sätta mig vid emil nu och kika på filmen innan den är slut xD hehe den är ju allt bra Och spännande för det är ingen film jag sett tidigare!

Ha en trevlig kväll allihopa och sov så gått och så hoppas jag att emma är nöjd med min uppdatering denna kväll nu när hon är och jobbar ;) haha Jag har iaf försökt =D


Yes! Taggad inför morgondagesn träningspass! Eller?

Kommentarer
Postat av: nadja

haha va roliga ni är :D

2011-02-02 @ 22:18:43
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: emma

riktigt nöjd ;)

hoppas du är lika duktig på fredag å söndag ;) <3

2011-02-02 @ 23:29:23
Postat av: Emmis

svar Emma; Jaa jag ska iaf försöka stumpan min ;) <3 ses imorgon på gymmet =D

2011-02-02 @ 23:38:00
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0