Dagens nyheter!

Hejsan! Nu tänkte jag sammla lite ork och skriva lite här! Har jobbat idag och det gick kanon som vanligt! Mkt folk och mkt snälla och söta människor har vart ute idag! (Åhléns klubbmedlämmar, handlar du mer än 500kr får du en värdekupong på 100kr missa inte det!) Köpte iaf en nyhet som kommit in! En grön stickad tröjja, mina ögon blir att lysa upp när jag bär grönt och så var det hämskt mysig tröja så fick bli den! hehe

Orkade inte byta om till den, ska hoppa i myskläder snart så då kanske den åker på! vem vet lixom?

Denna kosta då 299:-



Så här såg då jag ut idag! hade sån beslutångest i morse! Svart är alltid rätt så, så fick det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0