Dagens göra! planering av morgondagen?


Hejsan Hejsan!

Nyss haft storfrämmande! Emils farmor och hennes vovve Bonnie var här på besök (= Bonnie var lite rädd att hon skulle bli kvar här ;D

Jag har vart hurtig idag! Har vart på gymmet. Tränade kondition i 45min och lite styrka! Fan va dålig kondition jag har! Blir gymmet imorgon bitti med, då med Emma så det ska bli kul =D hihi börja morgonen med så kommer man ju igång på riktigt! hehe

Testade även varmakoppen kantarellsoppa, helt okey men finns godare... men nu har jag ju iaf smakat den! Så tur för mig!

Sen har jag inte hunnit gjort så mkt mer. Lovade Emma att jag skulle uppdatera nu när hon är och jobbar! hihi snuffan.. och vilken snäll vän jag är som uppdaterar på begäran! hehehe

Bilden är tagen av Johanna Tell. Studenten wieeee


Vi fick en blomma och ett kort av Emils farmor! Så gulligt! Tyzon, är ju emils farmors katts kattunge, hängde ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0