The last day of the year

Imorgon eller okey, idag efter 00 är det 1a Januari 2012! detta år som jorden kommer gå under så lev varje dag som om den vorde den sista! ;) Det är mitt nyårslöfte! haha Bra bra!

Igår stressade jag runt över allt för att hinna med saker. Direkt efter jobbet vart det fort hem. slänga in tvätt i maskinerna. smart som jag var ställde jag sköljmedlet uppe på tvättmaskin och så helt plötsligt var allt tvättmedel utspilt på golvet då det hade åkt rakt ner i golvet och korken hade spräkts! YES tänkte jag då. jag som redan hadde bråttom. Så moppa upp allt och så slänga sig i bilen till pappa och anna! få mat och gosa med hundarna! Sen skjussa hem cassi, till tvättstugan och fixa och slänga in mer tvätt. sen rota ordning i lägenheten och packa en påse sak full med lakan, påslakan som jag inte kan ha.... lakan som passar till 120 passar inte till en dubbelsäng! hehe sen hade jag hur mycket påslakan som hällst som bara är 1 av och kan inte ha olika i sängen... måste vara likadana matchande! hehe Så plocka på det och åkte till cassi igen så lämnade allt till henne då hon ville ha :)

Tvättade som en tok igår! Åkte sen till johanna och gjorde slinger på henne men som tydligen inte gjorde någon skilllnad alls? kass färg lär det ha vart! haha ojoj

sen tillbaka till tvätten så kom i säng vid en 12 tiden och börja blöda näsblod! YEY! hehe Min vanliga ordning när jag blir för trött och stressad. krypa ner i en nybäddad säng är så skönt och härligt! mmm


haha uggsen på och raggsocker! nera har bytt skor... lär ju vara lite fin på nyårsdagen här i butiken men halsduken får bli kvar iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0