Nyårskläder spikat!

Har beställt det där enkla linnet i silver med så snygg rygg!! hehe hoppas det inte blir nå strul så jag hinner få det till ny år men borde ju inte vara nå problem? är ju typ 2 veckor kvar!

Har även kutat runt på stan och kollat efter ett par nya glansiga / skin byxor men finns ju inga? på lindex var de slut i min st.. huhu har ju ett par från lindex men de är så stora så lär ha ett par mindre! Men köpte iaf ett par svarta strech aktiga byxor (typ som jag har sen tidigare bara att de börjar bli så slitna) så ett par nya fick de bli så de är enkla och passar till linnet på nyår :) hehe


Klockan är redan 3 så bara 3 timmar kvar sen blir det träning! haha tur jag har snälla kompisar som är sociala på fb! hehe ska ringa till nagelsaken i blge idag och boka tid åt mamma och lollo som ska fixa naglarna imorgon! hehe de blir lite avis när de ser mina naglar ;) Jag ska ringa till expert och kolla hur länge de har öppet imorgon för har fått sms om att  min kamera är lagad och finns att hämta ut! UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0