Nyår!

Snart är det ju nyår så då lär man ju bestämma kläder inför det också! hehe juldagen har jag redan bestämt mig vad jag ska ha! Men så är det nästa vända! humm... Funderar på detta silver linne men sjukt snygg rygg! ´så enkelt och snyggt till ett par svarta byxor eller en svart thait kjol? eller om ja ska ha den i svart! Men silver passar ju till nyår och eftersom mästa del av min garderob består av svart så kan det ju vara roligt med lite variation! på juldagen ska jag ju ha min blå kläning med knyt rygg! mmm va jag längtar! (A)



Ja ska bli spännande! Med dessa snygga ryggar blir det ju alltid problem med BH hehe jaja antagligen kör man ju utan bh eller så blir det att använda frebra (hur det nu stavas!) löser sig alltid! jaa men fan tror jag klickar hem den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0