Julpyntat!

Fick skjuss av mammsen hem så slapp gå! Otur för mig? hehe

Men först gick vi till Åhléns och kika.. Köpte en ny matta, kökshanduk och wax strips (AJJ) sen gick vi till hemköp och handla lite mat men attans.... köpte 2 blommor med glitter på så var ju bara tvungen och 2 krukor! hehe köpte korv och kötbullar! får se va man ska göra med det? typ!





Tillomed min adventljus stake hitta fram idag! hehe så börjar med 1 a advent, sen det 2a advent och så 3e advent ssen är jag i fas! Man måste ju  ha den fina trappan!


Säng gaveln! Underbart att man kan ställa saker uppe på! hehe Den blomman och krukan köpte jag igår när jag gjorde på ett försök att handla mat!


Jaaa nej idag ska jag hoppa i säng tidigt! Imorgon blir det kina med mamma och hennes personal och barn! Ska bli trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Mysigt :D det blev ju superfint ! :D

2011-12-12 @ 23:11:52
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0