impuls emmis! Blge efter jobbet!

Jag är ganska impulsiv av mig! hehe direkt efter stägning blir det blge med johanna! Mysig! Så ska avfärga och färga hennes hår imorgon istället för idag! :)  min bh gick ju sönder i bandet för några dagar sen som jag inte köpte för länge sen!!! så Johanna fick mina hemnycklar att åka och hämta den och så åker jag och hämtar upp henne direkt efter jag stängt! har ju inge kvitto kvar på den men vem fan har kvitton på underkläder eftersom man inte får byta på sånt? haha ajaa ska gå bra annars får de utskällning av mig! :)

så ska bli mysigt med en utflykt! haha Men ingen nagel har gått av än så länge iaf så det är ju bra ;)

Denna dag har gått undan! Vart en hel del så det är roligt! Har fått 1 till julklapp också! hehe från annonsbladet! godis så det satte ju inte fel! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0