Hela räddningstjänsten inne i Smycka!

Dagen började bra! Frukost med Emma! Satt och tjattra och massa!

Sen gick jag för att öppna butiken och går in i personal rummet där jag håller på att avlida! DET STINKER AMONIAK I HELA PERSONAL RUMMET! Tur att jag hade stängt dörren igår kväll så det inte stank i hela butiken! Så ringde till fastighetsägaren.
  de lukta på våningarna ovanför. De kom ner till mig och öppna dörren och stängde den fort igen! stanken var så frän och så jävla hämsk... själv var jag så dum och gick in kolla runt och undra vafan är det som luktar? jaa så gick runt och sen när jag gick ut var jag helt rödsprängd och kännde mig en aning snurrig! Så kom Emma! som var med mig hon vart också lite snurrig och det stiks i hela ögonen!

SÅ jaa brandmännen kom med gasmask och in i personal rummet och få ut kylskåpet så ja! Det stinker fortfarande blää där inne.. Jaa denna torsdag har vart händelserik! Får ju ett nytt kylskåp iaf!

Tänt doftljus i både butiken och i mitt personalrum!

Emma tog smygkort! Vet inte nå hur många räddningskänst men det var här  inne! heh en hel del och en av de hadlade julkapp så det var ju bra! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0