Härligast förmiddan! <3

Denna onsdag började kanon bra!!!!

Börja med frukost på BK med Emma! Sitta där och tjattra mellan 9-10. sen till butiken och öppna! Sen kom mamma och ställde sig så jag fick ut och shoppa lite med min shopping vän! haha :) Vi är duktiga på att bränna pengar ihop! Så nu har hon köpt julklappar och jag har köpt årets första julklapp! fan sås tolt jag är! hehe Dags att komma igång med det nu! Sen la jag undan ett par as söta tofflor inne på Kappahl som jag vill ha i julkapp av cassi! Så har skrivit sms till henne att jag har lagt undan en julklapp till mig själv som jag önskar mig av henne och att de ligger undanlagda tills på lördag! Så hon vet! haha usch va hämsk jag är med julklappar och sånt. Gillar inte att bli överaskad så jag lyckas alltid klura ut vad jag ska få innna jag öppnar paketen!

hehe sen köpte jag en träningsak till iphonen, en sån man sätter på armen som telefonen sitter fast i så den slipper flyga i backen varje gång! Vill ju att den ska hålla! Så vart en sån och så köpte jag mig en ny vinterjacka! Så vart as nöjd! hehe En blå en vart det detta år! :)

Hel nöjd och nu är det bara 5timmar och 40 min kvar på denna dag! Vart bra sugen på att träna ikväll bara för att få testa min nyinköpta sak som jag inte vet vad det heter! hehe

hahah snygging då!

På mitt kylskåp!
Bild på mig och cassi <3
Sen en magnet med med text -ett par nya skor kan förändra livet!
(fick det av mamma, vet inte om det var en pik på att jag köper för mkt skor eller va hon mena? haha)

SUperduper nöjd! hehe Massa tack för denna fm Emma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0