GOD JUL!

Idag är det julafton! Känns inte alls som det! Ensam i lägenheten och ska kl 12 åka till mammsen och anders! Sen vidare till pappsen och anna! Kommer väl få lite julkännsla när man får öppna paket iaf! hehe

Igår var det öppersittar kväll med bingolotto och det tillbringades hos mamma och anders! var roligt och mysigt men tur som jag har i spel så vann jag inget! Robban hade 2 lotter och vann 100 kr på varje lått förstsa spelet! jaa  tur någon i familjen har tur i spel och kärlek då! hehe Så mamma fick klia mig i huve.. satte mig på golvet neranför henne med huvet i hennes knä så fick hon klia så jsg höll på att somna! så skönt! hihi

God jul alla =D

jag och disse för några jular sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0