Gårdagens bravader!

Igår kväll fick jag storbesök av Johanna och Malla (Mallis enligt mitt tycke!) Mallis är en liten kinesisk nakenhund på 11år! hon vart helt föräldralös när hennes matte dog. Så Johanna och hennes bror har tagit över den för tillfället! så får se hur det blir! Jätte god vovsing! Så hon var hos mig och herjja och busa! så söt och full av energi!

Bilden är tagen av Johanna!


Sen vid 9e kom vi på att vi ville åka till Emelie och Tim och kolla in deras nya hus som de flytta in i i Torsdas! Så vart att höra med dom om vi kunde komma! Men gud vilken herj innan vi hitta dit. tog nog 1 timme för vi åkte fel hela tiden och hamna mitt i kina typ.. haha värdens ändå så tog oss 1 timme då det borde tagit 20min! Tur det bara var vi två och hunden. vi satt och skratta och var rädda att få soppatorsk eller punka eller ja vad som hällst! Mitt ute i ingenstanns! haha bara skog! Men tillslut hitta vi dit och det var ett jätte fint hus och mysigt så helt perfekt för dom! Ska bli kul att komma dit igen när de fått bättre ordning! Så spännande men  kanon fint kommer det bli! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0