Fredag! Snart 2012

Igår gick dagen skapligt fort! På kvällen kom Therese hem till mig och vi åt godis, prata och kolla på film så vi hade det super mysigt hela kvällen så hon vart hos mig till en halv 11 så var inte tokigt så det lär vi göra om någon kväll igen! ;)

vi kollade på red ridinhood! Jag hade sett den någon vända tidigare med det hade inte therese gjort så vart att kolla på den! Har ätit godis 2dagar i rad nu. så blir säkert idag med och imorgon då det är nyår! hehe mumms!

Idag ska jag ha en rolig fredags kväll!! har bokat tid idag för att tvätta, fans en tid kvar! haha Vem fan vill tvätta på en fredas kväll? jo jag för fans ju inge annat att välja på! Ska tvätta där så funderar jag på att åka ut till mamma och tvätta lite där samtidigt för så går det ju fort iaf och blir av med tvätten fort! Så smart jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0