Dan före dopparedagen!

Idag är det dagen innan jul! japp.. imorgon får man öppna paket! ska bli så roligt så! tihiiii så mysigt! Inatt sov jag så bra upp tidigt och pigg som bara den! Kommer vara död ikväll hemma hos mamma och anders när det är öppesittarkväll med bingolotto! kanske somnar däremellan! hehe

Denna dag har det vart välldans mkt folk så det är ju as roligt men börjar lugna ner sig mer och mer! men känns som om mina saker börjar bli urplockade! hehe
cassi har vart här hela dagen! gått kanon bra! Kassa tar kassan och jag får ta paketinslagen! cassi vill inte slå in paket så är full fart med det! hehe


Kom ett bud idag med en blomma! Var lite fundersam vem jag får blommor av innan jag läste kortet! Var från familjen Windahl så var ju riktigt gulligt av dom! Så det värmde verkligen! Saknar dom också! Massa tack och massa jule kramar till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0