Dagen började bra!

Försov mig! hehe skulle gå upp 7.00 då klockan ringde... snoza till halv 8 sen tryckte jag av larmen och somna om och vakna 10 i 8a! hehe bra bra men jag han fixa mig ändå! ;)

Möta upp emma kl 9 för att ta en frukost på bk! Riktigt gått allt!
var så trött så kännde mig lite off.. åt en as stor räkmacka och så var jag proppmätt! hehe mumms! mysigt att träffa lilla Emma! hihi <3

Står här på jobbet nu och fryser! ska lägga in en hel del beställningar nu under dagen då det är välldigt urplockat! så behövs verkligen!



hoppas på att denna dag kommer gå fort! är så frysen.. har strumpbyxor på mig under byxorna för lite extra värme! hehe uggs och raggsocker på! Idag efter jobbet ska jag gå in på Åhléns! måste köpa mer lakan då jag bara har för 120säng. har 2st för dubbelsängen men kan säga att jag behöver flera! hehe :)

kanske hittar på nå annat roligt att köpa också! det vet man ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0