Året 2011 har varit UNDERBART!

Detta år kommer vara så sjukt svårt att slå. absolut det bästa året och denna sommar slår absolut 2007! ;)

Får hoppas på att 2012 kommer bli lika bra om inte bättre! Men detta år kommer vara svårt att slå!

Vad har jag gjort 2011? vad har jag inte gjort? Har fortfarande inte hoppat bangyjump.. får bli till sommaren allt!
  I Januari färgade jag håret från blont till brunt (hade väldigt svårt att se mig som brunett men nu 1år senare så hittar jag mig själv i spegeln) jag har umgåtts med mina underbara kompisar! Gammla som nya! Har fått en hel del roliga nya vänner okring mig som jag har hittat på mkt skoj med! Min gammla vänner kommer alltid finnas och vet exakt vart de flesta står! mina vänner är guld värda!

syster flyttade hem till Ludvika igen efter nästan 1 år i Göteborg så var skönt att ha min andra halva nära mig igen! <3

jag och emil har haft en underbar tid ihop men det tog slut och jag flyttade till min egna underbart och trivsamma lägenhet! jag har vart ledsen, jag har vart glad, jag har vart lycklig och jag har mått skit! Men mästa tiden av 2011 har jag vart så glad!

startat eget företag som jag själv driver. jag är välldigt nöjd med vad jag har åstatkomma.

Kan inte säga mer än annat att 2011 har vart ett superduper år! Tror nästan 2012 kommer bli ännu bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

2011 <3 :D å Emmis hihi <3

2011-12-30 @ 12:32:18
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sötepöte <3<3<3

2011-12-30 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0