1a December!

Nedräkning och jag ska nog köpa en advenskallender idag! hehe njuta av en liten chockladbit varje morgon fram till jul! Men har aldrig kunnat hållt mig... har ätit upp alla innan! hehe kanske dags att testa om jag vuxit nått med det men antagligen inte!

Ingen snö finns det häller. så man får ju ingen julkännsla över det hela! hehe 23dagar kvar till Julafton! Vart en hel del julpacketsinslagning så man märker ju att vissa börjar ju iaf i god tid men själv har jag inte äns i tanke på att börja så får se hur detta ska sluta! hehe

Nej nu ska jag vara efektiv och plocka upp nya varor från Miss Dee som nyss har kommit! =D

Skum färg det vart på bilden! hehe

Kommentarer
Postat av: Cassi

jätte fin ju! :):):) du är alltid så fin!

2011-12-02 @ 19:20:53
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0