TRÖTT SÖNDAG MEN FULL AV ARBETE!



Har precis kommit hem! Har vart i lockalen och hållt på med inredningen! Hjälpt anders och så! hihi Känns så roligt när allt börjar komma på platts!

Vaknade vid en halv 1 tiden idag. så vart det subway med Johanna och Emil. Var gått med lite mat! hihi

Gårkvällen var kanon! Först gocart men jag fehga ur och satt och kolla på istället (men nästa gång ska jag å vara med) hehe kommer hamna  sist! Sen efter det vart det hem och byta om och fixa sig och så iväg till Johanna och Fredrik på fest! Så det var roligt det! hihi härlig kväll med roligt folk! + så var det ju roligt att Emil blev med också! hihi



Inredningen börjar ta sig och börjar nu få en insikt på hur allt ser ut! hihi kommer bli fint när allt är klart och på platts :)

Ja väldigt ljus inredning. sen ska alla glas dörrar och lås på och jaa, smyckena in! hehe Åhååå så spännande. Det här är en del av 1 vägg men det är mkt mkt mer kan jag iaf säga! hihi

+ Bästa med denna dag var nu när jag nyss fick äta smörgåstårta! FYFAN SÅ GÅTT DET ÄR (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0