Telefon hela dagen. så unna mig ett par byxor!



Känndes så skönt att dra upp på stan en vända efter att ha suttit i telefon från 10 tiden till 14 tiden... massa leverantörer och ringer runt om alla försäkringar som lär tecknas och om den jävla data kassan... blir helt snurrig för det verkar som om ingen har någon direkt koll på vad jag ska ha för uppkoppling eller så? bra skumt.

Men iaf... vart en hel del prat och så.. så känns bra. imorgon ska jag ringa till blomdahl. ska höra om de har nå kurser för percing och så! Ska ta kurs så jag får ta hål i öronen och kanske näsan.. vet inte hur läskigt det är? haha

Idag har mamma åkt in till Falun. hon ska bli oppererad imorgon så ja. pratade nyss med henne i telefon iaf. så snälla mamma tog på sig en uppgift att ringa till huvekontoret och höre med han om vad man ska ha. jag har försökt men de säger att allt är i ett paket men så är det inte.... så jaa men men det löser sig väl allt..


Nya snygga byxorna! Kommer trivas som fisken i dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0