Snart är det helg!

Snart börjar onsdagen gå om till torsdag! Vart en rolig dag och vart irriterad hit och dit... hehe men så är livet!

Vart iaf fotboll kl 17.00 så det var kul att få leka lite med bollen och träffa de roliga grabbsen och Johanna ! hihi Senare vart det flamenco med Emil och Johanna så det var riktigt smarrigt allt.. hihi underbart allt.

Imorgon lär jag ställa klockan på rigning. ska på möte på banken kl 10.00 så ja skönt att bli klar med det. Något som jag lär köpa NU är en skrivare/ mixer men både kopiering, scanner och fax. Måste ha det nu.... Så får se när jag ska köpa en sån? Måste iaf ha en.

Längtar till helgen (A)


Mamma har oppererat sig idag och det gick bra! Pratade med henne efter hon vaknat så då lät hon lite groggy! mammsen <3 Men känns skönt att det gick bra! Hoppas hon kommer hem snart också <3

ÄLSKAR MIN MAMMA! ÄLSKAR MIN SYSTER! ÄLSKAR MIN PAPPA!!!
Älskar alla mina extra föräldrar, ANNA OCH ANDERS! + alla mina 4a extra bröder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0