Mitt hår!

På eftermiddagen har jag spenderat tiden hos mills på salongen! 3,5 timmar om man ska vara petig! hihi Känns så skönt att ha långt hår och allt! hihi så ja UNDERBART! Kommer inte kunna sluta dra i det! Har vart korthårig i typ 2 veckor? måste vara nå rekord eller nåt?

Fillan var också med och var sällskap så vart en hel del prat och myspys! hihi

Bilder på håret!

FÖRE!
fick inte ha nå balsam i håret när jag ducha idag så ja helt förjävligt är det! Och inge andra stylingprodukter och jag som anväder typ 10 saker? haha


EFTER!



Riktigt nöjd! Åhåååå (A)

Imorgon bitti blir det att cykla runt väsman! Ska börja 09.00 ute hos pappa och Anna! hihi Det är typ 5mil så får se hur pigg man är efter det! hehe Så åker ut till pappa och anna imorgon bitti tidigt för att äta frukost där innan vi far! Får låna cykel, antagligen lillebror calles cykel, pappa ska kolla på däcken idag eller så blir det mammas nya kärringhonda! Min gammla cykel är nog inte det bästa alternativet! utan växlar eller så! Då dör jag nog!

Ska försöka slå mitt rekord iaf. sist när jag cykla runt tog det 5 timmat (typ 7 år sen? om inte mer?) men blir att ta med fika och badkläder så ska jag äta glass också har jag bestämt mig! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0