Inredningen börjar ta form och dagarna är nedräknade!



Idag har jag haft fullt upp hela dagen! hihi TREVLIGT!

Somnade inte förens kl 03.00 inatt så YEY!
upp relativt tidigt och drog till stan, börja städa i lokalen och fixa! Träffa Emma och gick runt och spana, tog en fika på BK mycket mysigt att träffa henne! Var så länge sen sist.

Sen fortsätta städa å städa! Fick så ont i huve av de starka rengöringsmedlet! hehe Helt slut av att känna den lukten. Så var en aning grinig när jag kom hem för var helt slut! ehee...

Sen vart det fotboll 17.30 så då vart jag glad för då får jag röra på mig och frisk luft! UNDERBART... så vart lite kut men roligt! Känner mig helt mör för fick Johannas knä i mitt lår, fan så ont det gör än. kommer få blåmärke allt! hehe jaja det är sånt man får stå ut med! hehe

Inredningen kommer bli mkt fint när allt bli klart så åhååå va kul det ska bli! Men är så nervös för hur jag ska veta hur mkt som ska beställas för att kunna exponera varorna och allt sånt! Är ju driver av alla olika sorter och ja, allt? herregud. Imorgon ska jag ringa till smålandsinredningar och höra om lite saker!


Jag och min Emma! Vi lär ta blge någon dag ;) <3

Kommentarer
Postat av: Cassi

jag vill faktiskt också till blge!!!

2011-08-30 @ 00:03:45
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Emma

Klart vi lär dra dit :d!<3

2011-08-30 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0