Härlig dag med mkt gjort!

Känns som om jag har hunnit med så grymt mycket idag! Jag har vart både här och där och tvättat så mkt! KÄNNS KANON!

Vart hos pappa och suttit där och beställt och pratat i telefon. Senare så kom jag och Fillan på att vi skulle voldgästa på syster så vi åkte dit och så hade fillan med sig cupcake som var underbart goda! hihi så vi satt där och snacka massa och myste! Sen vidare hem till mamma och få lite mat i magen! hihi Riktigt mummsigt så ja nu är jag hemma i lägenheten. har tvättat hela dagen! Tur att en maskin tar 2 timmar, hinner åka iväg och så komma tillbaka! hahah Riktigt bra!

Får se vad dagen har att erbjuda om imorgon! Får la se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0