Fredag!

Idag har jag tillbringat förmiddagen med cassi! ringde och väkte henne kl 9 imorse, hihi hon sov då och sen vid 11 åkte jag hem till henne! Så vi la oss ute på baksidan och sola, inge bad. Sola sen försvann solen så då åkte vi ner till stan och gjorde lite ärenden där! Så handlat mat sen vart man bjuden på gröt hemma hos syster! hihi Tack tack! Var riktigt mummsigt!

Nu sitter jag här och väntar på Johanna, eller jaa lär fixa klart mig! Men det går väl fort bara man börjar? Jaa har ju iaf sminkat mig! Så blir att åka ut till mmma och anders och fiska kräfter! Så ja sen vet jag inte om man skulle ha vart ut eller hur det blir? jaja det löser sig väl iaf?



Håret har fått själv torkat så det är lite fluffigt och lockigt! hihi gillas (A) IBland iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0