Egenvärpta ägg!

= En överlycklig Emmis!!!!

Tack JOHANNA!!!!

Johanna kom förbi här och hon hade med sig en massa egenvärpta ägg till mig! Frigående och allt! haha Hennes mamma har en massa höns så ska börja köpa av henne istället för att handla i butik! Mkt bättre kvalité på egenvärpta ägg!  Tycker det är kanon. hihi

Så fick jag även tillbaka min flise tröja som har legat i Freriks bil ett bra tag! Så tog vi en kvällspromenad också! Var riktigt mysigt och känndes som det behövdes! Att få röra på sig och sen prata massa med Johanna! Även om det regnade lite hela tiden under promenaden så var det väldigt skönt iaf!

Ganska gammal bild på mig och Johanna! Myspys!

 

Nej... dags att göra ordning sig för sängen! Ska bli skönt!

 

Vart en tripp till vansbro idag, emil lämnade tillbaka hans föräldrars bil som han haft. och så tog hans sin vinterbil hem! haha :) så vart vi bjudna på mat och tårta,. inte helt fel?  sen kom vi till ludvika och vart att åka till mamma och anders och så vart vi bjudna på kvällsmat av de på mcdonalds! haha Inte helt fel det häller?

 

Nej NATTI!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Haha söt du är :) haha! tack för promenaden :)<3

2011-08-15 @ 09:59:57
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0