Vill ha en liten vove!

Sitter här och stirrar rakt in i skärmen! Helt inne i massa snå vovar som är till salu på blocket! Åhååå  vad jag vill ha en vove!Har velat ha en chihuahua! De är så små och verkar vara välldigt lättsköta hundar! Men annars skulle jag villja ha en stor hund men känns som om det blir för "stort" en stor hund tar mkt mer tid och kostar betydligt mer! En liten hund kan man bara lägga i väskan när man blir trött på den! haha typ? neraa men änkelt att ta med och änkelt att låta någon ta hand om den när man ska iväg på nått? Jaa mkt änklara! hehe Hittade en som är så grymt fin nere vid göteborg! Åhååå underbar! Höra med emil? han skriker nog rakt ut skulle jag tro ju

Hundar är ju otroligt roliga och de är alltid glada! Katt, ALdrig mer säger jag! haha


Min Tyson! Goaste katten men fyfan! Jag är ingen katt människa! haha
Sen har mina kattar bara blivit 1år sen dör dom! Så otur har jag med dom också! hehe Inte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0