Vågar man sova?

läskigt att sova själv! Tänk om det skulle bli inbrott? läskigttt!!! (jaa, du och min lillebror!) japp kanon! haha

Fick ett sms av älskii mammsen!
Hon skrev att de åker nu igenom hollywood och ser skylten och att det är häftigt! jaaa gör mig mer avis än vad jag är? haha ajaa Inte nå avis! buhuu krypa un det tecket och grina en skvätt? sitter ju
på mamma och anders dator! Massa bilder från 07 och annat! haha gulligt. ska nog visa lite bilder imorgon om jag orkar? hihi gulli!


Denna bild är från 07 i cypern!
Ser ni mig? jag sitter med telefonen i handen! Det var under den resan som jag och emil började sms en hel del! haha det var den kvällen när vi alla satt och käka som emil skrev ett så gulligt sms och sa att han gillade mig och massa gulligt! haha Till svar skrev jag "tack" haha romantiska jag! (A) nej men jag skrev mer sen! Sigge satt ju och fråga (öhöö vem skriver du med? blablaaa typ?) joo ska jag svara, din bardomskompis! haha aa


haha gulligt att han stavat fel på mitt smeknamn! hihi stavas inte med 2 i  Gud så länge sen! 2007 VAR BÄSTA SOMMAREN OCH BÄSTA ÅRET!

Nu lär jag försöka sova! Ska upp tidigt och gå på step! huhu fast får se om jag orkar för har börjat få så ont i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0