Sov du lilla vide!

Klockan börjar bli mkt, jag börjar bli tröttis! Sovmorgon imorgon och det gillas enormt! Eftermiddagen vart inte som planerat! Städade bilarna i 2timmar! sen somnade jag lite i soffan! hehe skönt som fan! Var ju meningen att jag skulle träffa Linnea en snabbis men hon var tvungen att åka iväg på ett möte tidigare än planerat så vi får ta det en annan dag! Så jag åkte ut till Emma i smb senare mot kvällen! Var sällskap när hon jobba! drack en berry, åt ett kinderägg och mjukglass! Min dagliga rutin när jag ä5 där typ! Mysigt!

Måste hitta på nått snart med stumpan min! Emma Emma ! hihi

Har gått helt ofixad i håret hela dagen! Fick självtorka ochså jaa, det är nu välldigt stort och fluffigt! I´m FLUFFY! mjuk och skön och bumlig!

Nej sängen åhååå sova sova! Får se hur lång tid det tar innan jag lykas somna i skräck huset! haha Tur att det är ett nybyggt hus för då vet jag ju att det inte är någon som dött i huset och inge onda gammla spöken går runt här! buhuuuu Nej nu ska jag inte skrämma upp mig själv (A)

ÄLSKAR DENNA BILD!
Syster och jag döda i Thailands heta sol! Vi har inte direkt den huden som klarar av den starka solen så vi fick mästa dels ligga under parasollet! Aaa ser vi inte ut att ha det skönt! Snygga miner också!
Älskkiiiii syster <3

NATTI!

Kommentarer
Postat av: cassi

hahahaahaha så jävla snygg bild ;D

2011-04-14 @ 10:44:59
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!

2011-04-14 @ 23:25:29
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0