Solning

God morgon! Typ? ewhhh

Sovit kanon och somnade nog nästan på en gång när jag kom hem inatt! hehe Vart att hänga på syster och lite folk och fika och äta på ängel sen vidare till piren och satt där ute och myste vid skön, drack cider (3st för min del) vid piren var det ett ungdomsjäng på 1år och en var så full (eller spelade?) iaf så var de på  oss och tog cassis öl och saras systembåse! Alltså den ungen är förjävlig så tänkte ringa polisen och säga att det är omyndiga pojkar som är fulla så dom skulle komma och skicka hem dom! haha Men ajaa använde tjäften iaf! Sa att han skämmer ut sig själv och är riktigt pinsam och så sa jag att han ser ut som en brud i kroppen, inge kar liknande någon stans! Trodde jag skulle få en flaska i huve då men det gick! hhaha Fyfan va pinsam han var och det värsta var ju att det är någon så "kallad" kompis till min minsta lille bror! Hade baar velat knocka ner han! Men han drog när vi sa att vi kände hans mamma! Eller känner och känner, vet vem hon är eftersom det var en gonäsbo som några av oss andra va! hehe

Jaa precis! Intresant och pinsamt! Sen vart det krogen.... Finns fullt av korkade människor så jaa det räker? haha

så jaa No picturs (stavning?) aaa ska nog åka ut till min far och lossas mamma och dusach och frächa upp mig innan vi ska hem till milla och fira henne! Hon fyller 21 på måndag! Ojojjj vi börjar bli gammal och jag fyller snart 20! GAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0