Sol, vind och vatten!

Höga berg och djupa HAV! Slapp dag i vansbro!

Jag och emil kom hit igår kväll efter att ha träffat mamma och anders och ätit grillat hos pappa! Mys

Emil är och jobbar så jag har vart själv hela dagen känns det som i ett hus! haha Klarvaken var jag isf när emil gick upp! Men somnade om och vaknade vid en halv 10 tiden! Gick upp och ut och börja hoppa på studsmattan! hahaha Det var min morgon rutin typ! Men var inge kul att studsa själv. kollat på vampire diaries i solen! Satte mig mot garage och hade datorn i knät och hade det skönt! sen luggit på studsmattan och bara göttat! hehe

Nu kollar jag på Super size vs super skiny! Aaa läskigt program, hur man kan vara så smal och så tjock! Det ser så läskigt ut!



Nej ska kolla på tven nu! Usch....

Kommentarer
Postat av: linnea

SNYGGING !! bäst för dig att du kommer hem imorgon, step u know!! DITT ASS jobbar inte när du sitter på stolen ;)

2011-04-18 @ 17:35:55
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0