Sendrag i magen! Kill me!

Så kännde jag mig idag efter träningen! hehe har för en stund sen kommit därifrån! Gick otroligt bra idag! Fast när passet var slut så drack jag vatten men satte i halsen och fick sån jävla hosta och så FÅR JAG SENDRAG  i hela magen! Gjorde sjukt ont.. viste inte om jag skulle skratta eller gråtta så lät typ, HUHU aww stackars mig!

Denna dag har vart otroligt lång! Gick upp 04.50, var i blge 06.45 så åkte från ludvika 06.10 typ? Inventeringen har gått bra och kommer drömma om pip och blipp och skanna och räkna sifror! hehe Härlig natt det kommer bli! Men kommer nog slockna av på en gång! Funderar på att sova nu strax? Imorgon blir det upp och hoppa och vara i simhallen kl 09.00 för att träffa Fillan och göra lite undervärk under vatten! hehe alltså, vi ska simma med pansionärerna! Avis? jaa kan tro det! Kul ska äntligen få SIMMA! hihi Överlyklig! Sen vet jag inte vad som händer? Visar sig väl!

Ska även testa bikinin och se hur den sitter! humm... Jag kommer ha tränngsvärk i magen imorgon! Jaa så ni vet.. Nu är jag fullt påklädd i mys kläder och krypit in i mammas morgonrock! hehe Mys mys!



Har gjort smothis! Mumms

Kommentarer
Postat av: linnea

du var kickass!!

2011-04-13 @ 10:26:48
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0