Seg morgon!

Otrolig seg! Vaknade av klockan som ringde! Skulle ju upp på step pass på gymmet med Linnea! men vaknade så kände jag hur ont jag har i halsen så vart inställt men imorgon efter jobbet ska jag iaf dit! Så japp! Trevligt... Har nu knarkat lite ehinaforte (stavning?) kanon bra för halsen så känns bättre!

Klädde iaf på mig varma kläder och tog en långpromenad efter cykelbanan! Gick nästan in till stan och vända så tog 45min typ! Riktigt skönt var det iaf! Nu funderar jag på vad som jag ska göra! Måste hoppa in i duschen iaf...

Det är välldigt fint att gå efter cykelbanan i Ludvika! Cykelbanan går ju runt hela väsman så jätte fint! Men finare när träden är gröna och gräset och allt! hii Nu ser det bara dystert ut!


Nej duschen nu så jag kommer igång! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0