See you in Göteborg later ;)

Syster sitter nu på bussen påväg till Göteborg! Tog cykeln och cukla dit och vinka av henne! Hon fick även 2 headsett för hon hade tappat bort eller glömt sina? så ja 8 timmar på buss så kan man nog behöva lite musik! haha Eller?

Träffade mamma, pappa och Anna occkså! Farmor satt i bilen påväg till lagunen! Gulligt! Emil är och tränar nu så undrar om jag ska dra någon stakare med mig ut på promenad? hehe Humm! Låter väl trevligt!

Har även legat ute i solen en litet stund men känns som om jag aldrig får nå färg! Lär nog börja med brun utan sol! Fniss*

Sån blekfis man får va! Men kan skulla på mina dåliga gener som är från mamma med min blekhet! Pappa blir verkligen svart han! Undra varför man inte kunde få turen att få hans gener i det? Vill också vara brun ju!

Mina shorts börjar bli slitna, sönder och de sitter lite för thait runt höfterna! Humm harjag fått lite bredare sen förra sommaren?


Åhååå vil ut i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0