Plaska och massa kallsup!

Kunde det ha vart? hehe nera men jag och Fillan har vart och simmat idag! kl 09.00 i simmhallen! Vi var kanobn duktiga! Simma 40längder (1km) och var slut i armar, mage, ben och i svanken! hehe Men vi säger att vi simma dubbelt så långt för att prata medans man simmar blir ju allt dubbelt så drygt! haha de4t fanns massor att prata om det var var så trevligt så!

Sen sitta inne i bastun och göta och sen sätta sig i fiket och köpa en macka var underbart! Var så HUNGRIG!

Vi satt där och prata i 1timma! Mys mys vare allt och vi ska försöka simma fler gånger, typ 1gg i veckan? får hopaps på det! hihi

Men tänkte nu att jag ska städa pasaten medans jag tar det "lugnt" inte så långt kvar ju tills mamma kommer hem (söndag tror jag?) ocj lovade henne ju att jag ska städa bilarna så måste fixa det! Även städa i huset också eftersom både mamma och anders är sånna pidanter! haha dryga endra! Tur de inte är hemma nu för i det rummat jag sover i är det en hel del kläder och stökigt! Men bäddad säng äre iaf! Börjar lära mig!

Thailand! Mamma i bild! hihi


Nu först ska jag damsuga ur bilen medans bror och hans kompisar inte är hemma (garaget) så jag får vara själv där inne sen blir det en sväng med linnea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0