Onsdag! Vilken härlig dag

Tjenare! Nu sitter jag här helt slut i huve och allt... Suttit på möte i 2,5h! hämligt! Berättar sen när jag vet hur allt kommer bli och så! Men känns kanon än så länge iaf! hihi Underbart.

Gick up vid en 10 tiden! Åkte till mamma och duscha och fixade mig! Så är hemma nu och bara ska dega och ta det lugnt! Ikväll vid kl 20.00 blir det fika med tjejerna! Är så godis sugen! Kusin sara och mormor kom in till mamma på jobbet och hon höll i en godispåse som smaka underbart! Joo jag vet för jag smakade lite! Men bara lite

Jadu... vad ska jag göra? kolla på film eller ut och gå

Bra fråga alla.... What to do! Ska iaf ringa min plutt och höra hur röntgen gick idag, kan ju vara intressant att veta

Min stumpa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0